Skip to main content Skip to main navigation

Publikationen

 

Aufgrund von Wartungsarbeiten ist die Suche von Publikationen nach Autor:innen derzeit nicht möglich.

Zeige Ergebnisse 61 bis 70 von 608
  1. Sandeep Purao; Wolfgang Maaß; Veda C. Storey; Bernard J. Jansen; Madhu C. Reddy

    An Integrated Conceptual Model to Incorporate Information Tasks in Workflow Models

    In: Conceptual Modeling - 31st International Conference ER 2012, Florence, Italy, October 15-18, 2012. Proceedings. International Conference on …

  2. Jonas S. Almeida; Alexander Grüneberg; Wolfgang Maaß; Susana Vinga

    Fractal MapReduce decomposition of sequence alignment

    In: Algorithms for Molecular Biology, Vol. 7, Pages 12-12, Springer, 2012.

  3. Wolfgang Maaß; Upkar Varshney

    Design and evaluation of Ubiquitous Information Systems and use in healthcare

    In: Decision Support Systems, Vol. 54, No. 1, Pages 597-609, Elsevier, 2012.

  4. Bettina Hermes

    Prozessorientierte Leistungserbringung im E-Government

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 26, ISBN 978-3-8325-2801-0, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2012.

  5. Thomas Matheis

    Modellgestütztes Rahmenkonzept zum Performance Measurement von kollaborativen Geschäftsprozessen

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 27, ISBN 978-3-8325-3073-0, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2012.

  6. Michael Prilla; Viktoria Pammer; Silke Balzert-Walter

    The Push and Pull of Reflection in Workplace Learning: Designing to Support Transitions Between Individual, Collaborative and Organisational Learning

    In: Andrew Ravencroft; Stefanie Lindstaedt; Carlos Delgado Kloos; Davinia Hernandez-Leo (Hrsg.). Proceedings of the Seventh European Conference on …

  7. Oliver Scheuer; Bruce McLaren; F. Loll; Pinkwart N.

    Automated Analysis and Feedback Techniques to Support and Teach Argumentation: A Survey.

    In: N. Pinkwart; Bruce McLaren (Hrsg.). Educational Technologies for Teaching Argumentation Skills. Bentham Science Publishers, 2012.

  8. Oliver Scheuer; Bruce McLaren

    Educational Data Mining.

    In: Norbert M. Seel (Hrsg.). Encyclopedia of the Sciences of Learning. Pages 1075-1079, ISBN 978-1-4419-1427-9, Springer, New York, 2012.

  9. Frank Loll; Niels Pinkwart; Oliver Scheuer; Bruce McLaren

    How Tough Should It Be? Simplifying the Development of Argumentation Systems using a Configurable Platform.

    In: N. Pinkwart; Bruce McLaren (Hrsg.). Educational Technologies for Teaching Argumentation Skills. Pages 169-197, ISBN 978-1-60805-545-6, Bentham …

  10. Claus-Peter Wirth

    lim+, delta+, and Non-Permutability of beta-Steps.

    In: Journal of Symbolic Computation, Vol. 47, Pages 1109-1135, Academic Press, Elsevier, 2012.