Skip to main content Skip to main navigation

Publikationen

 

Aufgrund von Wartungsarbeiten ist die Suche von Publikationen nach Autor:innen derzeit nicht möglich.

Zeige Ergebnisse 81 bis 90 von 589
  1. Math-Bridge Project: Report on content gaps detected and filled.

    Europäische Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2011.

  2. Eric Andres; A.S. Doost; N. Oster

    Math-Bridge Project: Customized and personalized access

    Europäische Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2011.

  3. Eric Andres

    Math-Bridge Project: Instructional Videos

    Europäische Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2011.

  4. Eric Andres

    Math-Bridge Project: Customized and personalized access

    Europäisch Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2011.

  5. Bo Yu; Carsten Ullrich; Rui-Min Shen

    Visualization of Students’ Activities to Support Teachers and Students in Personal Learning Environments

    In: Piet Kommers; Ji-ping Zhang; Tomayess Issa; Pedro Isaías (Hrsg.). Accepted for full paper presentation at the Sixth European Conference on …

  6. Roberta Sturm; Christoph Igel

    Learn & Go - Mobile Learning Solution für das Medizin-studium

    In: Kai Sostmann; Martin Haag (Hrsg.). Proceedings des Workshops "Lebenslanges Lernen mit innovativen Technologien: Anspruch und Wirklichkeit …

  7. Schnaubert L.; Eric Andres; Narciss S.; Eichelmann A.; Giorgi Goguadze; Erica Melis

    Student Behavior in Error-Correction-Tasks and Its Relation to Perception of Competence.

    In: o.A. (Hrsg.). European Conference on Technology Enhanced Learning. European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL), September 20-23, …

  8. Bruce McLaren; Krista E. DeLeeuw; Richard E. Mayer

    Polite web-based intelligent tutors: Can they improve learning in classrooms?

    In: Computers & Education - An International Journal, Vol. 56, No. 3, Pages 574-584, Elsevier, 2011.

  9. Bruce McLaren; Krista E. DeLeeuw; Richard E. Mayer

    A politeness effect in learning with web-based intelligent tutors.

    In: International Journal of Human-Computer Studies, Vol. 69, No. 1-2, Pages 70-79, Elsevier, 2011.

  10. Christoph Igel; Roberta Sturm

    Vom Mobile Learning zum Ubiquitous Advertising: Wie Innovationstechnologien die Marketingstrategien der Zukunft stimulieren werden.

    In: Andreas Hebbel-Seeger; Philipp Riehm (Hrsg.). Kunde 2.0 - Wie Unternehmen Social Media nutzen. Pages 35-48, Erich Schmidt Verlag, Berlin, 2011.