Skip to main content Skip to main navigation

Publikationen

 

Aufgrund von Wartungsarbeiten ist die Suche von Publikationen nach Autor:innen derzeit nicht möglich.

Zeige Ergebnisse 81 bis 90 von 609
  1. Toby Dragon; M. Mavrikis; Y. Yang

    Metafora: Defining and Supporting "Learning to Learn Together". 

    In: Sabine Graf; Charalampos Karagiannidis (Hrsg.). IEEE Learning Technology Newsletter, Vol. 14, No. 1, 2012.

  2. D. Adams; Bruce McLaren; K. Durkin; R.E Mayer; B. Rittle-Johnson; S. Isotani; M. Van Velsen

    Using erroneous examples to improve mathematics learning with a web-based tutoring system.

    In: Computers & Education - An International Journal, Vol. 36, Pages 401-411, Elsevier, 2012.

  3. Ralph Dirksen; Christoph Igel; Frank Spinath

    Das Self-Assessment innerhalb des Portals Future Consulting

    In: o.A. (Hrsg.). Journal of Social Management, Pages 37-55, 2012.

  4. Stefan Winterstein

    Math-Bridge Project: Adaptation of the ActiveMath Platform

    Europäische Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2012.

  5. Sergey Sosnovsky; Julia Nauhauser

    Math-Brde Project: Report on Dissemination

    Europäische Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2012.

  6. Sergey Sosnovsky; Andrey Girenko

    Math-Bridge Project Business Model and Plan for Exploitation

    Europäische Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2012.

  7. Sergey Sosnovsky

    Math-Bridge Project: Progress Report #5.

    Europäische Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2012.

  8. Sergey Sosnovsky

    Math-Bridge Project: Attracted additional associates/customers

    Europäische Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2012.

  9. Sergey Sosnovsky

    Math-Brdge Project: Multimedia Project Presentation

    Europäische Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2012.

  10. Sergey Sosnovsky

    Math-Bridge Project: Final Public Report

    Europäische Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2012.