Skip to main content Skip to main navigation

Publikationen

 

Aufgrund von Wartungsarbeiten ist die Suche von Publikationen nach Autor:innen derzeit nicht möglich.

Zeige Ergebnisse 31 bis 40 von 203
  1. Detlef Prescher

    EM-basierte maschinelle Lernverfahren für natürliche Sprachen

    PhD-Thesis, Universität Stuttgart, Institut für Maschinelle Sprachverarbeitung (IMS), AIMS Report, No. 8(1), 2002.

  2. Jakub Piskorski

    Finite-State Machine Toolkit

    DFKI, DFKI Research Reports (RR), Vol. 02-04, 2002.

  3. Valia Kordoni

    Modern Greek Psych Verb Constructions

    In: Recherches en linguistique grecque, Vol. Tome 2, 2002.

  4. Markus Junker; Andreas Abecker; Andreas Dengel

    Text Categorization using Learned Document Features

    In: H. Bunke; A. Kandel (Hrsg.). Hybrid Methods in Pattern Recognition. Pages 301-324, World Scientific Publishing Co. Inc. 2002.

  5. Andreas Dengel; M. Junker

    Implementierung eines kollaborativen Unternehmensgedächtnis via Text Mining

    In: U. Hanning (Hrsg.). Management und Business Intelligence. Pages 149-160, Springer Verlag, 2002.

  6. Jochen Büdenbender; Giorgi Goguadze; Paul Libbrecht; Erica Melis; Carsten Ullrich

    Metadata in ActiveMath

    Seki Report, Universität des Saarlandes FB Informatik, Seki Report, Vol. SR-02-02, 2002.

  7. Jochen Büdenbender; Adrian Frischauf; Giorgi Goguadze; Erica Melis; Paul Libbrecht; Carsten Ullrich

    Using Computer Algebra Systems as Cognitive Tools

    In: S. A. Cerri; G. Gouarderes; F. Paraguacu (Hrsg.). 6th International Conference on Intelligent Tutoring Systems. International Conference on …

  8. Paul Libbrecht

    Mathematical Systems Accessed on the Web: an Overview

    In: Paul Wang; Norbert Kajler (Hrsg.). Proceedings of the ISSAC-2002 Workshop on Internet Accessible Mathematical Computation. Workshop on Internet …

  9. Erica Melis

    Knowledge Representation for Web-Based User-Adaptive Education Systems

    In: BMBF-Workshop: Standardisierung im eLearning. BMBF-Workshop: Standardisierung im eLearning, Pages 78-81, 4/2002.