Skip to main content Skip to main navigation

Publikationen

 

Aufgrund von Wartungsarbeiten ist die Suche von Publikationen nach Autor:innen derzeit nicht möglich.

Zeige Ergebnisse 11 bis 20 von 270
  1. Alexander Löffler

    VRVis - an API for Immersive Geospatial Visualization

    Mastersthesis, University of Applied Sciences Kaiserslautern, Germany, 10/2004.

  2. Presentation of a Modular Framework for Interpretation of Sensor Data With Dynamic Bayesian Networks on Mobile Devices

    In: A. Abecker; S. Bickel; U. Brefeld; I. Drost; N. Henze; O. Herden; M. Minor; T. Scheffer; L. Stojanovic; S. Weibelzahl (Hrsg.). LWA 2004, Lernen …

  3. Toward Intelligent Agents on Quantum Computers

    In: Proceedings of the Third International Joint Conference on Autonomous Agents and Multiagent Systems. International Joint Conference on Autonomous …

  4. Bastian Blankenburg; Matthias Klusch

    On Safe Kernel Stable Coalition Forming among Agents

    In: Matthias Klusch (Hrsg.). Proceedings of the Third International Joint Conference on Autonomous Agents and Multiagent Systems. International Joint …

  5. Matthias Klusch; T. Rist; E. Andre; T. Ishida; H. Nakashini

    Interactive Information Agents and Interfaces

    In: K.-P. L. Vu; R. W. Proctor (Hrsg.). The Handbook of Human Factors in Web Design. Chapter 4, Lawrence Erlbaum Associates, 2004.

  6. Toward Quantum Computational Agents

    In: M. Nickles; M. Rovatsos; G. Weiss (Hrsg.). Computational Autonomy and Agents. Pages 170-186, Lecture Notes in Artificial Intelligence (LNAI), Vol. …

  7. Wolfgang Maaß; Beat Schmid; Wolf-Christian Eickhoff

    Media channels for personal business media

    In: International Journal of Internet and Enterprise Management, Vol. 2, No. 2, Pages 139-151, Inderscience Publishers, 2004.

  8. Management von Lerninhalten durch Learning-Content-Management-Systeme

    In: Andreas Hohenstein; Karl Wilbers. Handbuch E-Learning. Chapter 5.6, ISBN ISBN 978 3 87156 298 3, Fachverlag Deutscher Wirtschaftsdienst, 2004.

  9. Florian Stahl; Wolfgang Maaß

    Strategies for selling paid content on newspaper and magazine web sites: an empirical analysis of bundling and splitting of news and magazine articles

    In: International Journal on Media Management, Vol. 6, No. 1-2, Pages 59-66, Taylor & Francis, 2004.