Publikationen

In: European Conference on Technology Enhanced Learning. European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL-2023), 18th European Conference on Technology Enhanced Learning (ECTEL), September 4-8, Aveiro, Portugal, ISBN 978-3-031-42682-7_65, Springer, 9/2023.

Zur Publikation

In: Claude Frasson; Phivos Mylonas; Christos Troussas (Hrsg.). Augmented Intelligence and Intelligent Tutoring Systems. International Conference on Intelligent Tutoring Systems (ITS-2023), 19th, June 2-5, Corfu, Greece, Pages 16-28, Lecture Notes in Computer Science (LNCS), No. 13891, ISBN 978-3-031-32882-4, Springer, Cham, 5/2023.

Zur Publikation

International Conference on Methodologies and Intelligent Systems (MIS4TEL-2022), July 13-15, L'Aquila, Italy, Vol. Lecture Notes in Networks and Systems, No. 580, ISBN 978-3-031-20616-0, Springer, Cham, 11/2022.

Zur Publikation

In: Khaleel Asyraaf Mat Sanusi; Bibeg Limbu; Jan Schneider; Daniele Di Mitri; Roland Klemke (Hrsg.). Proceedings of the Second International Workshop on Multimodal Immersive Learning Systems (MILeS 2022). International Workshop on Multimodal Immersive Learning Systems (MILeS-2022), located at 17th European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL 2022), September 12-16, Toulouse, France, Pages 22-27, Vol. 3247, CEUR Workshop Proceedings, Aachen, 10/2022.

Zur Publikation

In: Christian Köhler; Christopher Prinz; Klaus Herrmann (Hrsg.). Systematische Entwicklung hybrider Wertschöpfung - Das ABILITY-Befähigungssystem. Pages 89-104, ISBN 978-3-8440-8619-5, Shaker Verlag GmbH, Herzogenrath, 6/2022.

Zur Publikation

In: Ralf Klamma; Milos Kravcik; Viktoria Pammer-Schindler; Elvira Popescu (Hrsg.). Frontiers in Artificial Intelligence, Vol. AI for Human Learning and Behavior Change, Pages 1-2, frontiers, 6/2022.

Zur Publikation

In: Dokumentation des 68. Arbeitswissenschaftlichen Kongresses. Fachtagung Gesellschaft für Arbeitswissenschaft e.V. (GfA), Technologie und Bildung in hybriden Arbeitswelten, March 2-4, Magdeburg, Germany, ISBN 978-3-936804-31-7, GfA-Press, Sankt Augustin, 3/2022.

Zur Publikation

In: Roland Klemke; Khaleel Asyraaf Mat Sanusi; Daniel Majonica; Anja Richert; Valérie Varney; Tobias Keller; Jan Schneider; Daniele Di Mitri; George-Petru Ciordas-Hertel; Fernando P. Cardenas-Hernandez; Gianluca Romano; Milos Kravcik; Benjamin Paaßen; Ralf Klamma; Michal Slupczynski; Stefanie Klatt; Mai Geisen; Tobias Baumgartner; Nina Riedl (Hrsg.). Proceedings of the 1st International Workshop on Multimodal Immersive Learning Systems (MILeS 2021). International Workshop on Multimodal Immersive Learning Systems (MILeS-2021), located at 16th European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL 2021), September 20-24, virtual (Bozen-Bolzano), Italy, Pages 8-14, CEUR Workshop Proceedings, 10/2021.

Zur Publikation

International Workshop on Multimodal Immersive Learning Systems (MILeS-2021), located at 16th European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL 2021), September 20-24, virtual (Bozen-Bolzano), Italy, CEUR, Vol. 2979, CEUR Workshop Proceedings, 10/2021.

Zur Publikation

In: Heinz-Werner Wollersheim; Marios Karapanos; Norbert Pengel (Hrsg.). Bildung in der digitalen Transformation. Jahrestagung der Gesellschaft für Medien in der Wissenschaft, October 21-22, Germany, Pages 257-267, Medien in der Wissenschaft, Vol. 78, ISBN 978-3-8309-4456-0, Waxmann, 2021.

Zur Publikation

Deutsches Forschungszentrum für Künstliche Intelligenz
German Research Center for Artificial Intelligence