Skip to main content Skip to main navigation

Publications

 

Due to maintenance work, it is currently not possible to search for publications by author.

Displaying results 41 to 50 of 182.
  1. Anforderungen an die Workflow-Unterstützung für wissensintensive Geschäftsprozesse

    In: Workshop "Geschäftsprozessorientiertes Wissensmanagement". Workshop "Geschäftsprozessorientiertes Wissensmanagement - Von der Strategie zum …

  2. Workflow Context as a Means for Intelligent Information Support

    In: Varol Akman; Paolo Bouquet; Richmond Thomason; Roger A. Young (Hrsg.). Modeling and Using Context : Third International and Interdisciplinary …

  3. Ludger van Elst; Andreas Abecker; Heiko Maus

    Exploiting User and Process Context for Knowledge Management Systems

    In: Workshop on User Modeling for Context-Aware Applications. Workshop on User Modeling for Context-Aware Applications, located at 8th International …

  4. Andreas Abecker; Heiko Maus; Ansgar Bernardi

    Software-Unterstützung für das Geschäftsprozessorientierte Wissensmanagement: Versuch eines Überblicks

    In: Heinz Jürgen Müller; Andreas Abecker; Heiko Maus; Knut Hinkelmann (Hrsg.). Geschäftsprozessorientiertes Wissensmanagement - Von der Strategie zum …

  5. Towards an Integration of Business Process Modeling and Object-Oriented Software Development

    In: Ion Ivan; Ion Gh. Rosca (Hrsg.). Information Society - The Proceedings of the Fifth International Symposium on Economic Informatics - IE 2001, …

  6. Tianfang Yao; Feiyu Xu; Dong-Mo Zhang; Qian Wang; Huan-Ye Sheng; Fang Li

    A Multilingual Information Retrieval Model based on Information Extraction and Text Generation

    In: Proceedings of ICIP 2001. IEEE International Conference on Image Processing (ICIP), 2001.

  7. Feiyu Xu

    Multilingual and Translingual Information System

    In: Proceedings of ILT & CIP Workshop 2001. International Workshop on Innovative Language Technology and Chinese Information Processing (ILT&CIP), …

  8. Die Email-Flut bannen - Kostensenkung im Call Center

    In: o.A.. TeleMedienServices Jahrbuch 2001. Service im Dialog. Max Schimmel Verlag, 2001.