Skip to main content Skip to main navigation

Publications

 

Due to maintenance work, it is currently not possible to search for publications by author.

Displaying results 41 to 50 of 589.
  1. Giorgi Goguadze; Stefan Winterstein; J. Jeuring

    Math-Bridge Project: Integration of external tools

    Europäische Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2011.

  2. Andrey Girenko; Sergey Sosnovsky

    Math-Bridge Project: Annual intermediate public report

    Europäische Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2011.

  3. Andrey Girenko; Sergey Sosnovsky

    Math-Bridge Project: Progress Report

    Europäische Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2011.

  4. F. Embacher; Michael Dietrich; G. Wintsche

    Math-Bridge Project: Content Release

    Europäische Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2011.

  5. Roberta Sturm; Christoph Igel

    Learning Management an Hochschulen: Plädoyer für eine prozessorientierte Betrachtung am Beispiel der Einführung von CLIX Campus im Saarland.

    In: A. Degkwitz; F. Klapper (Hrsg.). Prozessorientierte Hochschule. Allgemeine Aspekte und Praxisbeispiele. Pages 146-154, Bock & Herchen, 2011.

  6. X. Tan; Carsten Ullrich; Rui-Min Shen

    From Europe to China: Adapting Courseware Generation to a Different Educational Context.

    In: Sabine Graf; Fuhua Kinshuk; Rory McGreal (Hrsg.). Intelligent and Adaptive Learning Systems: Technology Enhanced Support for Learners and …

  7. Christoph Igel; Roberta Sturm; Patrick Walther

    Learn & Go: Mobile Learning Management auf Basis von Webservices.

    In: IM - Fachzeitschrift für Information Management & Consulting, Vol. 4, Pages 80-84, 2011.

  8. W. Knopp; R. Ziegler; F. Walcher; Christoph Igel

    e-Learning- Möglichkeiten einer interuniversitären Plattform.

    In: Orthopädische Nachrichten, No. 10, Pages 43-44, 2011.

  9. Ido Roll; Vincent Aleven; Bruce McLaren; Kenneth R. Koedinger

    Improving students´ help-seeking skills using metacognitive feedback in an intelligent tutoring system.

    In: Learning and Instruction, Vol. 21, No. 2, Pages 267-280, Elsevier, 2011.