Skip to main content Skip to main navigation

Publications

 

Due to maintenance work, it is currently not possible to search for publications by author.

Displaying results 41 to 50 of 377.
  1. Hans Uszkoreit; Feiyu Xu; Ihlan Aslan; Jörg Steffen

    COMPASS2008: An Intelligent Multilingual and Multimodal Mobile Information Service System for Beijing Olympic Games

    In: KI2006 Demo Collection. German Conference on Artificial Intelligence (KI), 6/2006.

  2. Feiyu Xu; Hans Uszkoreit; Hong Li

    Automatic Event and Relation Detection with Seeds of Varying Complexity

    In: AAAI Workshop Event Extraction and Synthesis. AAAI Workshop Event Extraction and Synthesis, Pages 12-17, ,, 7/2006.

  3. Hans Uszkoreit; Feiyu Xu; Jörg Steffen; Ihlan Aslan

    The pragmatic combination of different cross-lingual resources for multilingual information services

    In: LREC 2006. International Conference on Language Resources and Evaluation (LREC), 5/2006.

  4. Six Thousand Words about Multi-Perspective Personal Document Management

    In: Proceedings IEEE-EDM. International Electronic Document Management Workshop (EDM), Pages 1-10, IEEE, 10/2006.

  5. Josenildo Costa da Silva; Matthias Klusch; Stefano Lodi; Gianluca Moro

    Privacy-preserving agent-based distributed data clustering

    In: International Journal of Web Intelligence and Agent Systems, Vol. 4, No. 2/2006, Pages 221-238, IOS Press, 2006.

  6. Oliver Thomas; Thorsten Dollmann

    Fuzzy-EPK-Modelle: Attributierung und Regelintegration

    In: Markus Nüttgens; Frank Rump; Jan Mendling (Hrsg.). Proceedings der EPK 2006 : Geschäftsprozessmanagement mit Ereignisgesteuerten Prozessketten ; …

  7. Oliver Thomas; Thorsten Dollmann

    Fuzzy Business Process Management: Geschäftsprozessmanagement unter Berücksichtigung unscharfer Daten.

    In: Softwareagenten und Soft Computing im Geschäftsprozessmanagement; Tagungsband zum 9. Symposium Soft Computing. Symposium Soft Computing, November …

  8. Oliver Thomas; Philipp Walter; Peter Loos; Michael Schlicker; Stefan Leinenbach

    Mobile Anwendungssysteme für effiziente Dienstleistungprozesse im technischen Kundendienst

    In: C. Hochberger; R. Liskowsky (Hrsg.). Informatik 2006: Informatik für Menschen, Beiträge der 36. Jahrestagung der Gesellschaft für Informatik (GI). …

  9. Using Reference Models for Business Process Improvement: A Fuzzy Paradigm Approach

    In: W. Abramowicz; H. C. Mayr (Hrsg.). Business Information Systems: 9th International Conference on Business Information Systems (BIS 2006). …

  10. Soft Business Process Intelligence - Verbesserung von Geschäftsprozessen mit Neuro-Fuzzy-Methoden

    In: F. Lehner; H. Nösekabel (Hrsg.). Multikonferenz Wirtschaftsinformatik 2006. Multikonferenz Wirtschaftsinformatik (MKWI), Pages 57-69, Vol. 2, …